Privacybeleid

Wie zijn we

Ons website-adres is: https://www.stichtingzuyderzeedijk.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Stichting Zuyderzeedijk hecht veel aan privacy, vandaar dat bij het bouwen van de site minimaal gebruik gemaakt wordt van onderdelen waarbij privacy in het geding kan komen.

Alleen bij “Koop een vlag of doneer” wordt het E-mailadres, optioneel, gevraagd.
Dit e-mailadres kan mogelijk gebruikt worden per mail een bericht naar u te sturen. (stand van zaken)

Reacties

De reactie-optie staat uit. Stichting Zuyderzeedijk verzamelt geen reacties. Hierdoor kunnen geen privacy-gevoelige zaken doorgegeven worden.

De foto’s die we plaatsen op de site is eigen materiaal.
Alleen naar materiaal van derden waar eventueel eigendomsrecht op rust wordt enkel met een link naar verwezen. Het materiaal ‘linked’ door naar de bron. Voor de bron gelden eigen privacyvoorwaarden die buiten deze website liggen.

Analytics

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

U kunt verzoeken dat we enige persoonlijke data die we van u hebben te verwijderen. Dit bevat geen data die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligingsdoeleinden.