29 oktober & 30 oktober Bodemprocedure Raad van State – Komt allen

Bodemprocedure bij de Raad van State in Den Haag

Op dinsdag 29 oktober en woensdag 30 oktober zijn de zittingsdagen van de Raad van State in de bodemprocedure waarbij de dijkversterkingsplannen van het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier tegen het licht worden gehouden. De Stichting Zuyderzeedijk is één van de partijen die de plannen zwaar overtrokken vinden. Onze monumentale dijk gaat behoorlijk op de schop, grote delen wil men afgraven en vervangen door een industriële kering, met aan de buitenzijde beton. Met de inzet van innovatieve technieken kan de dijk grotendeels behouden blijven. Deskundigen van naam steunen ons.

Doe mee; Kom ook !
Vanuit alle dorpen langs de Zuyderzeedijk gaan mensen naar de zitting. Wij kunnen carpoolen of met het openbaar vervoer. Hebt u niemand kunnen vinden om samen mee te reizen? Laat dan een bericht achter:  contact@stichtingzuyderzeedijk.nl  dan nemen wij contact met u op.

De zitting is over 2 dagen in 3 dagdelen verdeeld.
Klik hier voor de aankondigingsbrief RvS.

Klik hier voor ons Beroepschrift